Verzenden & retourneren

Verzending

File:PostNL logo fullcolor.svg - Wikimedia Commons

Wij maken gebruik van PostNL om al onze pakketten te verzenden. Het is mogelijk om via een andere pakketbezorger te versturen, maar dit doen wij enkel op verzoek. Plaats hiervoor een opmerking bij jouw bestelling waarin staat met welke pakketbezorger je jouw bestelling bezorgd wil hebben.

Wij hanteren de volgende tarieven:

NL €7,25, gratis verzending vanaf €80,-
BE €9,45, gratis verzending vanaf €150,-

Van maandag tot en met vrijdag geldt: voor 19:00 besteld is vandaag verzonden!

Het kan zijn dat je pakketje wordt geleverd in een minder aantrekkelijke doos dan je zou verwachten, dit komt doordat wij enkel gebruikmaken van hergebruikte verpakkingsmaterialen die wij binnen ons netwerk verzamelen. Hiermee proberen wij het milieu te sparen, want wij hoeven hierdoor géén nieuwe verpakkingsmaterialen in te kopen!

 

Bestellingen waarin niet alles op voorraad is

Als je een bestelling plaatst waarin producten wel én niet op voorraad zijn op het moment van bestellen, versturen wij jouw bestelling zodra alle producten op voorraad zijn. Tenzij jouw bestelling groot genoeg is om in aanmerking te komen voor meerdere keren gratis verzending (in Nederland vanaf €160, aangezien gratis verzending geldt vanaf €80). In dat geval splitsen wij jouw bestelling op: de artikelen die op dat moment op voorraad zijn, worden eerst verstuurd, en de overige producten volgen later.

 

Retourneren

Het kan natuurlijk voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht om jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Na annulering heb je nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten vergoedt. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

 

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is geen enkel probleem. Je kan hiervoor contact opnemen met [email protected]

 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.